Programozással kapcsolatos alapismeretek elsajátítása szerintünk csakis játékosan és fokozatosan lehetséges. A számítógép használata az egér és billentyűzettel való ismerkedés a kicsiknél majd alapvető programozással kapcsolatos gondolkodási módszerek elsajátítása szakköreink célja. Nem célunk 9-14 éves gyerekekből programozót faragni csupán szeretnénk bevezetni őket egy világba ahol jól érzik magukat és esetleg megtetszik ezen tágas terület valamelyik iránya.
Szakkörök kicsiknek és nagyoknak
Jelenlegi szakköreink
Scriptelő - Scratch - Robotika

Alapozó
Programozás a legkisebbeknek
Játékos ismerkedés a számítógépekkel
Semilyen előismeret nem szükséges
Egyéni és csoportos lehetőség
Bármikor lehet csatlakozni
Haladó
SCRATCH játékok programozása
Egyszerűbb játékok készítése
SCRATCH alapok ismerete szükséges
Egyéni és csoportos lehetőség
Folyamatos csatlakozási lehetőség
Robotika
Robotok és kütyük programozása
Robotok programozása
Vezérlők, Rasberry és egyéb kütyük
Egyéni és csoportos lehetőség
Folyamatos csatlakozási lehetőség
Weboldal készítés

Web alapok
Alapvető weboldal ismeretek
Alapvető ismeretek elsajátítása
Statikus oldal készítése
HTML, CSS, JS, JQuery
Szakkör jellegű folyamatos tanfolyam
Egymásra épülő tanórákkal
Weboldal II.
Dinamikus weboldalak készítése
Dinamikus tartalom a weben
HTML, CSS, JS, JQuery alapokon
MySQL, PHP
Folyamatos tanóra a tanév során
Egymásra épülő tanórák
Weboldal készítése
Alapoktól a kész oldalig
Tárhely és domain név egy évre
Statikus és dinamikus tartalom
Bejelentkezés, törzsadatok kezelése
Admin és külső oldalak készítése
WebShop vagy Közösségi oldal készítése

Python programozás
Python alapok
6 órás programcsomag
Python nyelv alapjai
Programozás alapok
Környezet megismerése
Egyszerű alkalmazások készítése
Python haladó
Kis játékok írása
Rövid játékok készítése
Turtle, PyGame és OpenGL
Egymásra épülő tananyag
Github ismeretek
Flappy bird
komplett játék
Játékfejlesztés
OO ismeretek
Alapok ismerete szükséges
Egymásra épülő tananyag
Angry Bird
komplett játék
Két pálya elkészítése
Fizika törvények programozása
Alapok imerete szükséges
14 éves kortól ajánlott
Super Mario
komplett játék
Ismert játék 1. pálya elkészítése
Animációk
Bonyolult játékmenetek programozása
14 éves kortól ajánlott
Python szakkör
folyamatos tanórák
Alapoktól haladó szintig
Egymásra épülő tananyagok
12 éves kortól
Egyedi igények
Unity programozás

Unity alapok
Bevezetés a Unity programozásba
Alapvető ismeretek elsajátítása
Környezettel való ismerkedés
Egyszerű programozási alapok
Kezdő szint
12 éves kortól ajánlott
Játékfejlesztői alapok
Bevezetés a játékok fejlesztésébe
Alapelvek a játékfejlesztésben
Speciális területek a Unityben
Természeti elemek és fények
Kezdő szint
14 éves kortól ajánlott